Zondag 26 maart - Reisverslag uit Tiberias, Israel van Barechja - WaarBenJij.nu Zondag 26 maart - Reisverslag uit Tiberias, Israel van Barechja - WaarBenJij.nu

Zondag 26 maart

Door: MK

Blijf op de hoogte en volg Barechja

26 Maart 2017 | Israel, Tiberias

Vandaag houden wíj nu sjabbat en in Numeri staat dat ik dan niet meer dan tien regels mag schrijven ;-). Dat wordt een uitdaging, want ook deze dag was heel bijzonder. Vanochtend zijn we ingescheept op de boot Hippos, om een tocht te maken over het meer van Tiberias. Het verhaal van Jezus die de wind en de zee stilt, stond vandaag centraal. Gelukkig hoefden we niet de storm te ervaren, maar hebben we intens de stilte op het spiegelgladde meer beleeft! Wat een RUSTdag!
Ook 's middags konden we uitrusten in het nationale park Gan Hashlosh. Een grote natuurlijke warmwaterbron, die uitmondt in de Amalrivier, houdt het azuurblauwe water van dit meertje op een constante temperatuur van 28 °C! Héérlijk om hier te zwemmen. We picknicken hier op de aangelegde grasvelden en onder de schaduwbrengende takken van de palmbomen of gaan juist even zonnen. We kunnen ons op dit moment geen betere plek wensen!

• 27 Maart 2017 - 09:06

Liesbeth Kraaij:

Ziet er goed uit.....geniet van jullie reis!! Mooie dagen met elkaar!

Grtjes, Liesbeth

• 27 Maart 2017 - 12:28

Hans En Riet:

daaris het heerlijk toeven, prachtige meertjes en een heerlijke tempratuur

• 27 Maart 2017 - 17:00

Berry Haverkamp:

Heerlijk daar. Een plekje waar wij nog niet geweest zijn.

Tags: .